le terci'a be fi la .andros.

.i mi'e .andros. .i mi ctuca mi zo'e la lojban. .i do kakne lenu tcidu le mi selci'a

21.2.06

le sonci be la gimbus.

.i puzuku mi ca'o cadzu klama fi le zdani be mi ca lenu cladu krixa se tirna mi .i mi ba'ozi zbasu le zirpu stedu be lo crida .ije .ausai mi djica lenu tavla so'u lo mi pendo la'edi'u .i caku mi smaji klama fa'a le krixa .i .ie lo cmalu je cizra bo dasni nanmu cu fruma gi'e cusku lu .i .o'onairu'e do zvati vi ki'u ma li'u .i mi spuda fi lu .i mi noi kurji loi prenu gi'e jamna lo palci ku'o lo krixa cu tirna .i .ai mi zvati vi ki'u bandu li'u .i le nanmu cu cmila gi'e lu .i .ionai.ui xu do jinvi ledu'u do kakne lenu bandu zo'e mi .i .u'i mi cmila .i zo'onai mi pense lo so'i palci sonci noi ba daspo do .i mi djica lenu do djuno ledu'u mi se cmene la gimbus. .i ju'ocai la gimbus. noi jatna roda cu jinga li'u .i mi pensi ledu'u la'a le vi cmalu nanmu cu ponse li no sonci .i mi jdice ledu'u ra ca'o troci lenu xlura mi lenu mi vi cliva .i mi cusku lu .i da'inai doi gimbus. mi to'e nelci do .i o'ocu'i lenu daspo do kei mi cu se ge vlipa gi no'e djica .i do bilga lenu do jdice fi le do jmive .i mi catra do .ijo mi bilga li'u .i le cmalu nanmu cu simlu ka to'e gleki .i le go'i fruma .i lu .i .u'u.uinai li'u se cusku le go'i .i mi lu .i .uuru'e ko ba to'e jikca mi .i mi na djica lenu tirna .a viska do li'u .i le to'e gleki nanmu cusku zo je'e gi'e cliva

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I will just list the bits that need correction. Do ask if you can't figure out why:

{mi zvati vi ki'u bandu}
{le nanmu cu cmila gi'e lu ...}
{mi pense ...}
{mi se cmene la gimbus.}
{... ponse li no sonci}
{... jdice fi le do jmive}
{le cmalu nanmu cu simlu ka to'e gleki}
{le go'i fruma}
{mi na djica lenu tirna .a viska do}

mi'e xorxes

09:29  

Post a Comment

<< Home